Nabídka práce: Office administrator/Receptionist se zaručeným kariérním růstem

Chcete nastartovat svou kariéru ve světě nemovitostí, v mezinárodním prostředí, v přátelském a profesionálním týmu? Začněte u nás na pozici Office administrator – Receptionist! Pojďte se k nám starat o kancelář a recepci a vypracujte se třeba do marketingu či obchodu. Výměnou za vaše schopnosti nabízíme zaručený kariérní růst.

Recepční – office administrator je často prvním člověkem, skrze kterého společnost GETBERG poznávají naši zákazníci, partneři i noví kolegové. Proto je pro nás tak důležitou osobou. A pro vás může tato pozice prozměnu být prvním krokem na cestě světem nemovitostí. 

Recepční musí být pečlivý, zodpovědný a komunikativní člověk. Musí mu záležet na klientech, se kterými zvládne komunikovat perfektně česky a také anglicky. Musí se vyznat v programech MS Office a umět s iOS. Takové jsou požadavky – otevřou právě vám cestu do GETBERGu? Níže najdete detailní popis práce, dovedností i naší nabídky. Pokud vás zaujme, neváhejte nám poslat aktuální životopis a fotografii. Těšíme se na setkání s vámi.

 

Náplň práce:

– Fungování recepce (budete mít na starost příjemné a přátelské přivítání návštěvníků)

– Organizování a plánování schůzek

– Plánování a příprava konferencí, služebních cest a rezervací hotelů pro kolegy

– Administrativní podpora týmu

– Zajišťování kancelářských potřeb a nezbytností, spolupráce a komunikace s dodavateli kancelářského vybavení a tiskovin

– Účast na procesu přijímání nových zaměstnanců (příprava pracovního vybavení, vstupních karet atd.)

– Práce s firemními dokumenty

 

Požadované dovednosti:

– Aktivní znalost MS Office, iOS

– Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost

– Proklientský přístup a komunikativnost

– Aktivní znalost anglického a českého jazyka

– Předchozí zkušenost na pozici recepční či v administrativě je žádoucí

 

Zaručujeme:

– Zajímavá práce v přátelském a přívětivém prostředí

– Pracovní zkušenost v mezinárodním týmu

– Moderní kanceláře v Docku na Praze 8 s výbornou občanskou vybaveností

– Možnost dalšího profesního růstu

– Zaměstnání na plný úvazek

– Mzda 25 000 Kč

– Nástup možný ihned

 

GETBERG

Roku 2012 jsme vstoupili na trh s nemovitostmi. Vytváříme nové domovy a podílíme se na rozvoji zajímavých lokalit. Jsme odborníci s dlouholetými zkušenostmi v oblasti bytové výstavby a naše projekty vždy staví na kvalitě, moderním designu a ekologické šetrnosti. Díky našemu přístupu jsme ideálním partnerem i pro ty nejnáročnější klienty. Přidejte se k nám.

GETBERG hledá odpovědné a profesionální kolegy, kteří by rádi nastoupili na pozici recepční do naší kanceláře v business centru Prahy.

Jelikož jsme v GETBERGu mezinárodní tým, nutností je dobrá znalost jazyků, a to především angličtiny a češtiny.

Pokud vás tato pozice zajímá, zašlete nám prosím aktualizovaný životopis spolu s aktuální fotografií.