Developerská společnost GETBERG přijme do svého týmu nového člena/členku na pozici Sales Assistant

Náplň práce:

  • Spolupráce se sales týmem a asistence při jeho denních úkolech
  • Podpora Sales týmu v přípravě smluv
  • Zákaznická podpora našich klientů
  • Koordinace dodavatelů a stavebního týmu
  • Nutnost dodržovat firemní postupy a nařízení
  • Spolupráce s recepcí na přípravě, plánování a organizaci schůzek a akcí pro sales tým a klienty
  • Příprava a dohled nad klientskou databází a dokumenty
  • Spolupráce s firemními právníky ve věci smluv
  • Spolupráce se managementem a informování o produktu a případných úpravách a změnách ve firemních postupech
  • Práce s CRM systémem 
  • Spolupráce s developerským týmem

Požadavky:

  • Dobrá znalost českého, anglického a ruského jazyka
  • Předchozí zkušenost v oblasti zákaznické podpory, klientského servisu, nebo servisní zástupce
  • Schopnost multi-taskingu, time-managementu a priorizace
  • Schopnost pracovat v týmu

Nabízíme:

  • Zajímavou pracovní pozici v přátelském prostředí
  • Moderní kanceláře v budově Dock ve skvěle vybavené lokalitě na Praze 8
  • Možnost osobního i profesního růstu
  • Firemní akce a jazykové kurzy
  • Finanční ohodnocení od 30 000 Kč

Jste vhodným kandidátem/kandidátkou na námi poptávanou pozici a rádi byste získali příležitost k osobnímu a profesnímu růstu? Pak neváhejte a zašlete nám svůj aktualizovaný životopis společně s vaší nedávno pořízenou fotografií.